logo

שירות לקוחות ושימור לקוחות

הצלחת הארגון תלויה בשירות לקוחות איכותי ובשימור הלקוחות לאורך זמן. בקורס זה נלמד כיצד לספק שירות יוצא דופן, לטפל באתגרים בזמן אמת וליצור חוויית לקוח בלתי נשכחת. נעסוק בשיטות מתקדמות לשימור לקוחות, בניית אמון, והעמקת הקשר האישי. הקורס יעניק לכם כלים ייחודיים לשיפור שביעות הרצון של הלקוחות ולהגדלת נאמנותם לאורך זמן.
שירות לקוחות ושימור לקוחות
תוכן עניינים
כתיבה ועריכה של הודעות ללקוחות
צ׳ק ליסט הכנה לפגישה, רצף הודעות הקליטה ללקוח שנקלט, פורמט סיכום פגישה וכו
שימוש בתבניות תקשורת ללקוחות חדשים וקיימים.
הדרכות לשימור לקוחות
איך להגיב לתלונות בצורה יעילה.
שימור לקוחות דרך ערך מוסף (משוב, מדריכים).

תנאי קדם

אין צורך בידע מוקדם. מתאים לכל מי שעוסק במכירות, שירות לקוחות או ניהול.

 

 מה תלמדו בקורס?

 

  • עקרונות יסוד בשירות לקוחות ובניית חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • שיטות פרקטיות לשימור לקוחות ולבניית אמון ארוך טווח.

 

  • התמודדות עם אתגרים ותלונות לקוחות בזמן אמת.
  • יצירת אסטרטגיות מותאמות אישית לשיפור שביעות הרצון של הלקוחות.

 

  • עקרונות יסוד בשירות לקוחות ובניית חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • שיטות פרקטיות לשימור לקוחות ולבניית אמון ארוך טווח.
  • התמודדות עם אתגרים ותלונות לקוחות בזמן אמת.
  • יצירת אסטרטגיות מותאמות אישית לשיפור שביעות הרצון של הלקוחות.

 

 


 למי מתאים הקורס?

 

  • לעובדי שירות ומכירות שרוצים להעניק שירות איכותי יותר.
  • למנהלים שרוצים לשפר את אסטרטגיות שימור הלקוחות בארגון.
  • לארגונים המעוניינים לשפר את רמת השירות ולבנות נאמנות לקוחות.

 

 


 למה כדאי ללמוד את הקורס?

 

  • תגדילו את שביעות הרצון של הלקוחות ותשמרו אותם לטווח ארוך.
  • תלמדו להתמודד עם תלונות ולטפל באתגרים בצורה פרואקטיבית.

 

  • תבנו מערכות יחסים חזקות עם לקוחות המבוססות על אמון והערכה.
  • תובילו את הארגון שלכם להצלחה בשוק תחרותי.

 

  • תהפכו את השירות שלכם לכלי אסטרטגי להגדלת רווחיות הארגון.

 

 

  • תגדילו את שביעות הרצון של הלקוחות ותשמרו אותם לטווח ארוך.
  • תלמדו להתמודד עם תלונות ולטפל באתגרים בצורה פרואקטיבית.
  • תבנו מערכות יחסים חזקות עם לקוחות המבוססות על אמון והערכה.
  • תובילו את הארגון שלכם להצלחה בשוק תחרותי.
  • תהפכו את השירות שלכם לכלי אסטרטגי להגדלת רווחיות הארגון.

 

 

 

 

   מיומנויות שתשיגו

 

  • שיפור התקשורת הבינאישית עם לקוחות.

 

  • כלים לניהול נכון של קשרי לקוחות לטווח ארוך.

 

  • שיטות לפתרון בעיות בזמן אמת בצורה יעילה ומקצועית.

 

  • יכולת להגביר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.